2020 m. gruodžio 11 d. nuotoliniu būdu vyko Panevėžio regiono plėtros tarybos (toliau – Taryba) posėdis, kuriame buvo diskutuojama apie galimybes kurti regioninio lygmens viešojo transporto paslaugų organizavimo sistemą, siūlomus tolimojo (tarpmiestinio) susisiekimo pokyčius, 2021 m. mokinių priėmimą į Panevėžio regione esančias profesinio mokymo įstaigas.
Vidaus reikalų ministerijos Regioninės politikos grupės vyresnysis patarėjas Andrius Valickas pristatė atliktą studiją dėl viešojo transporto paslaugų organizavimo. Pranešėjas pabrėžė, kad dauguma Lietuvos regionų, turi rimtų problemų dėl viešojo transporto paslaugų organizavimo. 2019–2020 m. spalio mėn. atliktas gyventojų statistinis tyrimas, kuriame buvo tiriama gyventojų nuomonė dėl viešojo transporto paslaugų kokybės ir prieinamumo. Pagal atlikto tyrimo rezultatus, viešuoju transportu Panevėžio regione nesinaudoja 66 proc., o Lietuvoje – 58 proc. visų apklaustųjų. Aktyvesnį naudojimąsi viešuoju transportu paskatintų mažesnė kaina, palankesnis tvarkaraštis, švara, dažnesni reisai ir arčiau namų esanti stotelė. Andrius Valickas teigė, kad pagrindinė atlikto tyrimo išvada yra ta, kad viešojo transporto prieinamumas turi didelę įtaką gyventojų užimtumui, pajamoms, dalyvavimui socialiniame gyvenime ir kultūros paslaugų naudojimui.
Lietuvos transporto saugos administracijos Transporto veiklos skyriaus vedėjas Virginijus Čiškauskas pristatydamas tolimojo (tarpmiestinio) susisiekimo pokyčius, įvardino pagrindines problemas, kurios egzistuoja šioje srityje. Pirmiausia, tai, kad tolimasis susisiekimas neatitinka kokybės reikalavimų ir tikslinės paskirties. Taipogi, jis pabrėžė, kad vietinis susisiekimas sprendžiamas tolimojo susisiekimo maršrutais, o vietinio susisiekimo maršrutai reikalauja didelių dotacijų iš savivaldybės biudžeto. Kaip didelę problemą, pranešėjas įvardino viešuoju transportu besinaudojančių keleivių skaičiaus mažėjimą. Taip pat V. Čiškauskas teigė, kad lengvatų kompensavimas atliekamas privatiems vežėjams, o ne savivaldybėms.
Taryba sprendimais pakeitė Panevėžio regiono 2014-2020 metų plėtros planą, nukėlė dviejų projektų, finansuojamų pagal priemones „Pėsčiųjų ir dviračių takų rekonstrukcija ir plėtra“ bei „Darnaus judumo priemonių diegimas“ paraiškų pateikimo datas įgyvendinančioms institucijoms.